تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در منطقه عملیاتی این رزمایش صحرایی، دفاعی و امنیتی در تربت جام افزود: در این چارچوب نیروهای زبده تیپ 177 پیاده، تیپ 38 زرهی تربت جام، یکان های توپخانه، جنگال، عملیات روانی و پهپاد با پشتیبانی آتش سنگین جنگنده های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات پدافند در سطح را در منطقه عمومی رزمایش واقع در شهرستان تربت جام آغاز کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در ادامه این رزمایش دو روزه و در مرحله اصلی آن همزمان با اجرای آتش سنگین توپخانه، یکان های زرهی و پیاده به صورت ترکیبی با شلیک آتش پرحجم هوایی و زمینی بر روی مواضع دشمن فرضی، عملیات پدافند در سطح را اجرا می کنند.

وی افزود: عملیات هلی برن و ضد هلی برن، تخلیه مجروح و اسلینگ توسط بالگردهای هوانیروز و اجرای عملیات جنگ های نوین توسط یکان جنگال نوین تیپ 177 از دیگر برنامه های این رزمایش نظامی است.

امیر پوردستان گفت: در ادامه رزمایش یکان واکنش سریع نیز عملیات مقابله علیه نیروهای دشمن در معابر از پیش تعیین شده را اجرا می کند.

وی افزود: این رزمایش به صورت دو طرفه و کنترل شده با استفاده از تجهیزات و سلاح های بومی که توسط مهندسان سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی، ساخته و تولید شده بطور کاملا واقعی در منطقه شمال شرق کشور برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش محمد رسول الله 3 با رویکرد امنیتی دفاعی جهت ارتقاء توان رزمی، کسب آمادگی دفاعی و بازدارندگی با هدایت، نظارت و طرحریزی قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا است.

همزمان با اجرای عملیات رزمی، عملیات مردم یاری و اعزام گروه های سیار پزشکی و مددکاری با حضور کادر پزشکی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش صورت می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رزمایشپیامبر اعظمآجانیروی زمینیتازه های خبر
[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 13:11 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1058
بازدید ماه : 1051
بازدید کل : 85256
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->